GIVEAWAY: LIST PARTICIPANT

Sunday, 10 December 2017

My Favourite Candy

Alkisahnya , semalam aku dengan kawan aku pergi ke pasar malam kat Pekan Tapah. Sebab dah rasa pishang sangat dah mereput je dalam kolej tu kan, kitaorang pergi merayap. Sementara tengah tunggu kawan aku punya yong tau fu siap, aku merayap ke gerai sebelah yg jual gula-gula. That time rasa happy namatey tiba-tiba ternampak gula-gula favourite aku.




Bento Candy my feveret :P


korang mesti kenal jugak an gula-gula ni.. favourite aku dari kecik kottttt >.<  aku borong terus sebab harga dia murah jeee...

13 comments:

  1. Hahaha legend ni. Dulu berebut dengan kakak coklat susu ni. Feveret perasa rose tu sebab wangii. Hahaaa memorable betul ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita pulak suka perasa coklat tu..kann.. teringat zaman budak-budak balik bila makan

      Delete
  2. pehhh nostalgik giler gula2 nih! hahahaha :D

    ReplyDelete
  3. Suka satu perasa je. Tapi tak ingat yang mana satu. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia ada perasa lain lagi..macam kelapa..tpi kita tak minat :(

      Delete
  4. wahhh lamanya anis tak makan ceklat ni, nak cari pun susah dah sekarang ni TT_TT

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau nak senang jumpa kena cari dekat kedai yg jual barang borong :(

      Delete
  5. CF pon suka gula-gula ni.
    Dah lama tak makan.
    Nyum nyum..

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum :D That's my favorite candy too!

    ReplyDelete
  7. sedap sangat gula-gula susu ni. feberet jugak.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...