Sunday, 10 May 2015

Selamat Hari Lahir Al

Harini genap kau umur 19 tahun . Walaupun kita sebaya tapi nampak nya kau lebih tua pada aku . Yela , kau lahir bulan lima , aku lahir bulan 12 . Kan dah tua 8 bulan . Wiwi . Tapi kau tak nampak tua . Jangan risau lahh .
Kalau masa sekolah rendah dulu , UPSR sekali . Tapi naik sekolah menengah aku sorang je dalam family besar tu yang ambik PMR dan SPM. Rasa macam xda pesaing langsung . Kau pulak belajar di tahfiz . Hmm... aku tak tahu la kat mana and apa nama sekolah kau tu . Tapi yang aku tahu kau tu pakcik lebai .
Kalau jumpa pun setahun sekali , itupun time raya . Tima raya memang best sebab kau kan taiko main meriam .
To my hanak sedara maklong :) Akulah maklong tu . Selamat Hari Lahir , jadilah dai yang berguna untuk dunia dan akhirat . Hanak sedara yang sama usia .

#Dia anak cousin I . Kira anak sedara la tu . 

No comments:

Post a Comment