Tuesday, 17 March 2015

Written In the Star










seriously... Aku rindu kau sangat-sangat . Teringat bila time final dulu , tiap-tiap kau datang bilik aku dulu before turun bawah . Kadang-kadang siap tolong iron tudung aku ^_^ . 
Biasala kekadang aku ni malas sikit bab-bab iron ni . >_<''

.
Aku ingat lagi , waktu tu cuti . lebih kurang pukul 1 pagi , kita lepak kat kerusi batu sambil tengok bintang, lepastu kita lari laju-laju ke Dahlia 1 sebab nak beli air (vending machine). Seriously... Aku rindu . 

.
Rasa nak back the time tapi aku tau tak boleh dah .. what we gonna do now just look up straight . Fighting for the future . Insha Allah we will meet again .. Your wedding maybe . >_< ''
Takdelahh... nanti time grad kalau tak pun degree kita jumpa ye !!

Rindu kau ..rindu bintang (view dari Arau) . Seriously . Masha Allah , cantik . terpaku bila tengok .








.....dari budak yang rindu kawan dia 

.


No comments:

Post a Comment

Gegirls Take Over Penang Part 1

Okay la lepas lama senyap je kan harini aku nak share pengalaman aku dengan kawan-kawan pergi vacay di Penang. Well , boleh dikatakan kitao...