Wednesday, 25 March 2015

Test !!!!! stres







Esok merupakan hari yang pack bagi aku . Arghh !!! Stress ! Why ? Because , esok aku 

kena 

mengadap presentation untuk chemistry , kena jumpa ustaz , and yang lagi teruk esok 
aku 

ada Test Physic . And want to know something , lecturer physic aku siap warning siapa 

yang tak perform untuk Test3 ni dia akan transfer . IDK la what mean by transfer tu , 

transfer ke course lain ke , transfer ke u lain ke . Entah la. tapi takut jugak la . Dia tu 

bukannya sembarang , koordinator untuk Fakulti Sains Gunaan pulak tu . Dia pernah ubah

tarikh test chemistry kitaorang dalam masa 2 minit tanpa mintak kebenaran dari lecturer

lecturer kimia. Kau rasa ???


Dah la kelas sampai pukul 7 :'( . malam tu memang lena la agaknya aku . isk2. k bye nak 

study untuk esok :'D

No comments:

Post a Comment