Thursday, 19 March 2015

Hipokrit Part 2

"kAu nak sambung belajar ?' Soal Lisa terkejut. Amri masih lagi bermain dengan telefon bimbitnya mengangguk. Kadang-kadang dia tersengih seorang . Lisa merasakan dirinya macAM tunggul kayu pulak . 
"Kat mana ?"Tambah Lisa sambil menuang lagi air oren ke dalam cawan . Amri mengangkat kepala . Telefon bimbit yang dari tadi melekat di tangannya diletakkan di sebelah kirinya. 
"Jordan kot" Jawabnya lalu meneguk air oren perlahan-lahan. Matanya memandang sayu ke arah luar pintu dapur
"Berapa lama?"
"Tak tentu Lil , aku bukan belajar sistem macam korang . Dalam 10 tahun mungkin"
Lisa membuntangkan matanya . 10 tahun? Gila lama !
"Lama dowh kau belajar , kalau macam tu dah pHD  baru kau balik Malaysia" Ujar Lisa, masih dalam perasaan terkejut.  

------------

"typing..."
"typing..."
"offline"

Argh ! Mila melempar telefon bimbitnya ke atas katil . Tubuhnya menghempap katil.
"Pehal tetiba offline ni , tadi kemain typing!" Ngomel Mila . Baru je cadang nak ajar keluar ke Pavi.

No comments:

Post a Comment

Gegirls Take Over Penang Part 1

Okay la lepas lama senyap je kan harini aku nak share pengalaman aku dengan kawan-kawan pergi vacay di Penang. Well , boleh dikatakan kitao...