Wednesday, 18 February 2015

SERAM dowhh

Cerita nya cenggini . aku tengah dok sodap-sodap lepak kat depan pintu memalam ni, tak la lewat sangat , dalam pukul 10 je.. tengah dok best-best layan perasaan tetiba kucing aku laju macam F1 lari masuk rumah . Aku pun apa lagi . terkejut badak la.. dah la depan belakang kiri hutan, kanan jalan orang lalu lalang la.. Dalam hati "homaii...BABY(nama manja untuk piggy) ke ?"
Aku pun berundur ke dalam rumah sikit. dAH la ditambah dengan gelap, lampu jalan rosak ..memang..eh jap ! lampu jalan elok je , just rimbunan pokok rambutan yang halang.. huhuhu...
Kucing aku yang lari macam F1 tadi tetiba jengul kepala ke luar..aku join..maigadddd !!!!! Dia kaler belang oren la... aku bulatkan mata . Rupanyaaa... kucing orang mana ntah kaler belang-belang oren kuning lalu. yang kucing aku ni pun satu wat gabra je.. Aku ingatkan baby or maybank tadi . Huhuhu

Moral of the story : TAK BAIK MALAM-MALAM DUDUK KAT DEPAN PINTU OR LUAR RUMAH.

No comments:

Post a Comment

Gegirls Take Over Penang Part 1

Okay la lepas lama senyap je kan harini aku nak share pengalaman aku dengan kawan-kawan pergi vacay di Penang. Well , boleh dikatakan kitao...