Saturday, 14 February 2015

Rindu zaman budak-budak

Masa berlalu dengan pantas , rasa macam kelmarin je aku dengan adik adik aku mandi sungai dengan budak-budak kampung aku . Tapi sekarang ? Masing-masing bawak haluan masing-masing , ada yang sambung belajar  , ada yang kerja , ada yang dah kahwin and ada yang menanam anggur di kampung . :3 
Sekarang ni bila aku dah sambung belajar , banyak dah berubah. Kawan-kawan..semua ada kawan baru . 

Memang seronok . hehehehe.

Memang aku selalu call mak aku tanya apa yang jadi kat rumah . Seronok . And benda paling aku tak percaya , adik bongsu aku , Ikhwan . Dia dah pandai berdikari . Nampak sangat dia dah dewasa . Bangun awal-awal pagi , bersiap ke sekolah , tunggu bas ke sekolah . Balik sekolah sendiri . Memang susah nak percaya . Bagi aku , adik-adik aku still lagi kecik. KECIK .sampai tak sedar yang sekarang ni diorang dah membesar . Ini maknya nya aku makin besar , maKin dewasa . Hmmm... I miss my childhood .

No comments:

Post a Comment

Gegirls Take Over Penang Part 1

Okay la lepas lama senyap je kan harini aku nak share pengalaman aku dengan kawan-kawan pergi vacay di Penang. Well , boleh dikatakan kitao...